Семінар-практикум для педагогів

В ЦНТТМ «СФЕРА» 26 листопада пройшов семінар-практикум для педагогів, на якому розглядались питання розробки критеріїв оцінювання досягнень вихованців гуртків та впровадження системи формувального оцінювання. Семінар-практикум: «Оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти, як складова реалізації компетентнісного підходу до навчання»   Зважаючи на всі виклики, пов’язані з поширенням COVID-19, питання якості освіти займає пріоритетне місце в роботі ЦНТТМ «СФЕРА». Зустрітися з педагогами, обмінятися досвідом роботи, визначити основні напрями й завдання щодо перспектив розвитку внутрішньої системи забезпечення якості освіти, створення дієвої системи оцінювання досягнень вихованців гуртків було головним завданням семінару-практикуму, який пройшов у закладі 26 листопада. Під час проведення заходу було враховано всі вимоги щодо карантинних обмежень. Форма проведення семінару змішана: онлайн (на платформі ZOOM), офлайн (актова зала). За результатами семінару-практикуму напрацьовані та запропоновані педагогам для використання в роботі критерії оцінювання досягнень вихованців гуртків та впровадження системи формувального оцінювання. Щодо формувального оцінювання. В освітньому процесі позашкільної освіти неможливо обійтися без формувального оцінювання. Воно націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного учня, дає можливість відстежувати особистісний поступ вихованця, сприяє формуванню позитивної самооцінки. Педагоги за допомогою оцінювання відзначають досягнення, підтримують бажання дітей навчатися, запобігають побоюванням помилитися, а це головне в розвитку особистості дитини. Напрацьований досвід багатьох керівників гуртків закладу є цьому підтвердженням.