Міський конкурс проектів на отримання грантів Київського міського голови

     З метою стимулювання та заохочення суб’єктів освітньої діяльності до використання інноваційних підходів розвитку освіти департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА проводить щорічний загальноміський конкурс проектів на отримання грантів Київського міського голови за напрямами «Здорова дитина», «Чуйне серце», «Заклад з ідеєю», «Перспектива освіти».

     У термін з 01 березня по 14 березня 2017 року відбудеться прийом заявок на участь у конкурсі.

    Нагадаємо, у вересні 2016 року столична влада започаткувала загальноміський конкурс на отримання грантів від Київського міського голови Віталія Кличка в галузі освіти.  Загальноміський конкурс на отримання грантів відбувається за чотирма напрямами: «Здорова дитина», «Чуйне серце», «Заклад з ідеєю» та «Перспектива освіти». Переможець конкурсу, якого визначає конкурсна комісія, отримає грошові винагороди:

50 тисяч гривень – для педагогічних працівників за напрямами: «Здорова дитина», «Чуйне серце» та «Перспектива освіти»;

100 тисяч гривень – для навчальних закладів за напрямами: «Здорова дитина» та «Чуйне серце»;

50 тисяч гривень – для комунальних дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів за напрямом «Заклад з ідеєю».

     Як пояснюють у департаменті освіти і науки КМДА  грант «Здорова дитина» призначається дошкільному навчальному закладу та педагогічному працівнику дитсадка на оздоровчо-фізкультурну роботу. Грант «Чуйне серце» може отримати заклад та педагог на впровадження інновацій в організації роботи з дітьми з особливими потребами та втілення ідей рівноправності, толерантності. Грант «Перспектива освіти» призначається вчителям та вихователям для впровадження інноваційних освітніх напрямів у навчальних закладах. Грант «Заклад з ідеєю» може отримати дошкільний, загальноосвітній, позашкільний та професійно-технічний навчальний заклад комунальної форми власності на підтримку творчої активності педагогічних колективів у реалізації інноваційних підходів до управлінської діяльності, розробці та впровадженні цілісної інноваційної концепції розвитку навчального закладу.